cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות רשלנות רפואית

חקירת רשלנות רפואית מתבצעת לרוב במטרה להשיג ראיות ועדויות חדשות/נוספות לטובת גיבוש תביעה משפטית מסודרת בהתייחס למקרה אפשרי של רשלנות רפואית לכאורה, של גורם מקצועי כזה או אחר.

רשלנות רפואית נתבעת במרבית המקרים במישור האזרחי וכפועל יוצא מכך נדרש "שחקן" מהתחום האזרחי, לצורך העניין חוקר פרטי מיומן, בכדי לקיים חקירה מורכבת מסוג זה. איסוף המידע מתרחש לעתים משני צידי המתרס כאשר צד אחד עוסק בניסיון להוכיח כי הצד השני פעל ברשלנות רפואית שגרמה בסופו של דבר לפגיעה כספית ואף נפשית/פיזית בצד השני. לעומת זאת, הצד השני עוסק בבדיקת אמינות טענותיו של הצד הראשון.

חקירת רשלנות רפואית טיפול לא הולם

חקירת רשלנות רפואית – דבר נוסף שייבאנו מארה"ב, דבר שבשגרה במדינה ענקית זו, הן התביעות על רשלנות רפואית – בשנים האחרונות גם הציבור בישראל מודע לאופציה המשפטית העומדת בפניו במידה והוא חש כי קיבל טיפול רפואי לא הולם.

ישנן תקנות יחסית ברורות שאומרות מה הם החובות המוטלות על הרופא במידה והוא מטפל בחולה. למרות זאת, כמו בכל דבר אחר בחיינו, טעויות קורות וצריך לבדוק אם מישהו צריך לשלם עליהן. אמנם כל אדם עושה טעויות ובעלי מקצוע שעובדים שעות כה רבות נידונים לעשות טעות כזו או אחרת. עם זאת, רופא מקצועי שעוסק בעניינים של חיים או מוות ואפילו עניינים היכולים להשפיע בצורה קיצונית על איכות חייו של אדם, נדרש לסטנדרטים מסוימים של עבודה.

חקירת רשלנות רפואית

במידה והרופא אינו עומד בסטנדרטים הבסיסיים הללו אזי קיימת אפשרות לתביעה. לדוגמא, פלוני-אלמוני מגיע לבדיקה אצל רופא בעקבות כאבים במקום מסוים הרופא מסיבותיו הוא אינו מבצע את הבדיקות הדרושות במידה ומגיע אליו אדם במצב שכזה. בעקבות האבחנה החסרה/לא נכונה מצבו הרפואי של האדם מסתבך ומורע. כשכבר ברורה סיבת המחלה של אותו אדם נבדקת השאלה מדוע לא נתגלתה הבעיה קודם לכן, בשלב מוקדם, גילוי שהיה מונע את הסיבוכים שהתרחשו לאחר מכן.

הליך החקירה:

ככלל, משרד החקירות מהווה שותף כמעט בלתי נפרד בתהליך התביעה לצד עורך דין המתמחה בתביעות רשלנות רפואית. עורכי דין מטעם שני הצדדים נעזרים בשירותיהם של צוות חוקרים פרטיים על מנת לקדם את טענותיהם. מלבד תהליך האיסוף עצמו, צוות החוקרים מתמודדים גם מול החוקרים האחרים שנמצאים בצד השני של המתרס. חקירת רשלנות רפואית כזו יכולה להימשך זמן רב עם הופעת עדויות וראיות חדשות זאת בעיקר כאשר הצדדים השונים מנסים למנוע אחד מהשני גישה למידע מפתח אשר יוכל לקדם את תביעותיהם בבית המשפט. מצבים של רשלנות רפואית הם מצערים ביותר, אך קיימים בלית-ברירה. תביעות וחקירות הינם חלק מהתהליך שנועד לפצות במידת מה אנשים על הנזק הנגרם להם, או להגן על רופאים מפני תואנות שווא הנובעות מתאוות בצע. מ.ח.א. הינו משרד חקירות בעל ניסיון רב בכל הנוגע לחקירת מקרי רשלנות רפואית, "פשוטים" ומורכבים כאחד.

חושדים שקיבלתם טיפול רפואי לא הולם? חוששים לבריאותכם? פנו אלינו כבר היום ונתחיל לפעול לחקר האמת בהקדם!

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות סייבר

משרדנו מתמחה בין היתר גם בחקירות מסוג זה. כידוע, הקף ההונאות ברשת הולך וגדל ותופח לממדים...

המשך קריאה

צילומים והקלטות סתר

חוקרים פרטיים הינם אנשי מקצוע שעבודתם הינה איסוף מידע במישור האזרחי. באמצעות שימוש ביכולות מסוימות...

המשך קריאה

פוליגרף

בדיקת פוליגרף לעתים קרובות, במסגרת ביצוע חקירה פרטית אנו נעזרים במכשיר הפוליגרף, הידוע גם בשם "מכונת...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות