cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

משרד חקירות ארצי

עבור רבים מאיתנו עולם החקירות הפרטיות נתפס כמין עולם רומנטי ואף בדיוני. רובנו מכירים את הדמות של החוקר או הבלש הפרטי מספרים, סדרות טלוויזיה וסרטי קולנוע שונים אך מלבד העובדה כי קיים קשר מועט בין הסטריאוטיפ הבדיוני של חוקר פרטי לבין המציאות, חקירות פרטיות מקיפות תחומים נרחבים הרבה יותר מאשר גילויי שחיתות או עניינים רומנטיים כאלו ואחרים.

במציאות חיינו, גורמי השיטור במדינות רבות עסוקים בסוג מסוים של משימות. לכן, פנייה למשרד חקירות מקצועי היא אחת הדרכים היחידות שלכם להגיע למידע לו אתם זקוקים. החוקר הפרטי המודרני מחזיק ביכולות וידע נרחבים. תכנון מקדים ומדוקדק, שימוש שוטף בטכנולוגיות מיוחדות, מעקב אחר מטרות חמקמקות ואיתור מידע ממקורות מעורפלים; כל אלו ועוד מהווים חלק בלתי נפרד מתכונותיו של חוקר פרטי מקצועי.

שירותי החקירות שלנו

משרד החקירות מ.ח.א החל את דרכו עוד בשנת 1964, מאז ועד היום אנו גאים להחזיק בחוקרים הפרטיים המוכשרים ביותר, בציוד החדיש והמתקדם ביותר ולא פחות חשוב בתודעת שירות לקוחות ברמה הגבוהה ביותר.

בכל חקירה פרטית אנו נדרשים לדיסקרטיות מלאה. המידע שנצבר במהלך שנות פעילות רבות במהלך ביצוע חקירות פרטיות שונות, נשאר חסוי ביותר גם לאחר שחומר החקירה הועבר במלואו למזמין החקירה. הדיסקרטיות מהווה אבן בוחן למשרד חקירות פרטי. לקוחותינו השונים חוזרים שוב ושוב אלינו בבקשה לביצוע חקירה פרטית חדשה, מתוך ידיעה ברורה שהמידע שנאסף עבורם יישאר חסוי לחלוטין.

משרדנו משתף פעולה בחקירות שונות עם משרדי חקירות מחו"ל. אנו חברים בארגון W.A.D (ארגון החוקרים הבינלאומי) ומשתפים פעולה עם משרדי חקירות רבים במקומות שונים בעולם. הקשרים הטובים שיצרנו במהלך השנים הרבות עם עמיתינו בחו"ל, מסייעים לנו במהלך הביצוע של חקירות פרטיות שונות, הן במתן תשובות מהירות והן בהקטנת עלויות החקירה (חוסכים את הצורך, לשלוח חוקרים מהארץ לחו"ל).

התחום של חקירות פרטיות הינו רחב ומגוון – אנו בודקים ומייעלים את המערכות שלנו בכל יום מחדש, הן בתחום הטכני (אמצעי בילוש, אמצעים טכניים וכיו"ב) והן בתחום המקצועי (איכות החוקרים הפרטיים, אמינותם, למידת החוק ועוד). מאחורינו עשרות שנים של עשייה מרתקת ופוריה בתחום, משרדנו כאמור הוא מהוותיקים בארץ. לאורך השנים ערכנו אלפי חקירות פרטיות בתחומים שונים ומגוונים, לשביעות רצונם של מאות לקוחות שונים.

חוקר פרטי המורשה לפי משרד המשפטים ו/או חוקרים פרטיים שקיבלו רישיון לניהול משרד חקירות, אינם מהווים ערובה לחקירה איכותית, מקצועית ואמינה. משרדנו מתייחס כאמור לכל חקירה וחקירה במקצועיות, תוך מתן דגש על עבודת הכנה מדוקדקת וכל זאת למען השגת התוצאות הנדרשות במינימום זמן ובמינימום עלויות!:]

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עורך דין פלילי: מתי צריך, איך בוחרים ומה צריך לדעת

תחום המשפט הפלילי הוא מהמורכבים והרגישים ביותר בעולם המשפטי. משפט פלילי עוסק בתביעות שנובעות מעבירות...

המשך קריאה

חדשנות ובטיחות: איך מסתגלים עסקי ביטחון והשקעות לעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, שבו המודעות לבטחון האישי והקהילתי גבוהה מתמיד, השימוש במצלמות אבטחה נהיה כלי בלתי...

המשך קריאה

מערכות מעקב ברכבים חשמליים: האפשרויות הקיימות בשוק

מערכות מעקב ברכבים חשמליים הפכו לכלי מפתח בעידן הטכנולוגי המודרני. החידושים בתעשייה זו מציעים לבעלי...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות