cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירות בשירות רשויות המס

במסגרת החקיקה והאכיפה של המיסוי בישראל, רשות המיסים וההכנסות בישראל מפעילה גורמים שונים במטרה לאתר גורמים עסקיים ופרטיים שונים המעלימים מס בדרכי מרמה שונות.

סעיף 220 לפקודת מס הכנסה מבהיר כי מדובר בעבירה חמורה הנחשבת לפלילית, ושהעובר על חוקי המס בישראל חושף את עצמו לענישה חמורה הנעה בין תשלום קנס גבוה וסנקציות ועד לעונשי מאסר בפועל.

כמשרד חקירות מקצועי המספק את שירותיו לגורמים פרטיים וממשלתיים כאחד, אנו שמחים להציע את שירותינו גם עבור הרשויות לביצוע חקירות כלכליות מעמיקות הבוחנות את פעילותו של כל אדם ואדם החשוד בדבר ביצוע עבירות מס.

להלן נציין את הדרכים השגורות העומדות בפני רשויות המס לבדיקת פעילותו הפיננסית של אדם / גורם עסקי.

חקירות סמויות

חקירה סמויה הייתה ועודנה תהיה דרך יעילה לבחון אם אדם איננו מדווח על הכנסותיו באופן מלא וכנה.

כך לשם הדוגמה, כאשר ישנו גורם המעלה חשד בפני הרשויות באשר להעלמת מס, הרי שניתן להיעזר בשירותיו של חוקר פרטי סמוי.

החוקר הפרטי יגיע כלקוח מן השורה לצורך קבלת השירות. תיעוד קבלת השירות מן המפגש הראשוני ועד לתשלום ולקבלת החשבונית הנדרשת, יכול להוות ראיה קבילה משפטית אשר תחשוף את הגורם העסקי בפעילותו הקלוקלת.

מסמכים פיננסיים

לצד חקירות סמויות אשר יכולות להתבצע על-ידי משרדנו, נשמח לשקף את הדברים שלהלן עבור כל גורם עסקי השוקל לצעוד שלא בדרך הישר.

הצהרת ההון והדו"ח השנתי הנדרשים לדיווח אל מול מס הכנסה, הינם לא רק מסמכי חובה הקבועים בחוק, כי אם אמצעי כשר לחלוטין באמצעותו רשויות המס יכולות לבחון אם ישנם היבטים פיננסיים אשר אינם מתקיימים כהלכה.

הצהרת ההון לשם הדוגמה היא מסמך הנדרש אחת ל-7 שנים, האחת בראשית דרכו של האדם שיוצא לעצמאות והשנייה בהתאם לפרק הזמן שחלף מאז. בדיקת הרכוש והנכסים העומדים לרשותו של האדם וההשוואה אל מול הדו"חות השנתיים, יכולים לסייע רבות לגורמים הממשלתיים באיתור אי אלו נורות אדומות המצביעות על הצורך בביצועה של חקירה מעמיקה אף יותר.

חושדים בגורם המעלים מס? פנו למשרדנו

מאמציה של רשות המיסים נובעת משתי מטרות חשובות: האחת לסייע להגדלת קופת המדינה כאמור על פי חוק והשנייה לסייע לעסקים ההגונים שעובדים כחוק ושניזוקים באופן קשה מן ה'כלכלה השחורה' הנהוגה בקרב מעלימים שונים.

אנו כמשרד חקירות המוביל בתחום החקירות הפיננסיות והכלכליות, יכולים לסייע רבות באמצעות אמצעי חקירה שונים, חלקם סמויים וחלקם גלויים אשר מיועדים להפעלת לחץ מתון על הגורם החשוד בעבירת מס, ולדרבונו לבצע 'טעויות טקטיות' אשר יחשפו את מעלליו.

בכל שאלה והתייעצות עם משרדנו בנושא חקירות בשירות רשויות המס או חקירות עצמאיות לבחינת יושרו של אדם או גורם עסקי כזה או אחר, אנו מזמינים אתכם ליצור עמנו קשר טלפוני או להשאיר פניה באתר לקבלת שיחה חוזרת.

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עורך דין פלילי: מתי צריך, איך בוחרים ומה צריך לדעת

תחום המשפט הפלילי הוא מהמורכבים והרגישים ביותר בעולם המשפטי. משפט פלילי עוסק בתביעות שנובעות מעבירות...

המשך קריאה

חדשנות ובטיחות: איך מסתגלים עסקי ביטחון והשקעות לעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, שבו המודעות לבטחון האישי והקהילתי גבוהה מתמיד, השימוש במצלמות אבטחה נהיה כלי בלתי...

המשך קריאה

מערכות מעקב ברכבים חשמליים: האפשרויות הקיימות בשוק

מערכות מעקב ברכבים חשמליים הפכו לכלי מפתח בעידן הטכנולוגי המודרני. החידושים בתעשייה זו מציעים לבעלי...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות