cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חקירה בין בני זוג

חוקרים פרטיים רבים נדרשים לבצע חקירות שונות הקשורות לאמון בין בני זוג. זוגות רבים חווים משברים אישיים אשר משליכים על מערכת היחסים ביניהם והביטוי לכך הוא בגידה. כאשר יש חשד של אחד מבני הזוג על כך, הוא מעדיף במקרים רבים לשכור את שירותיו של חוקר פרטי אשר יבדוק נושא זה באופן מעמיק ויעלה על המידע שהוא הרלוונטי. יש מקרים שבהם מתברר במהלך חקירה מסועפת שהחשד אינו נכון ובן הזוג נמצא שעות על גבי שעות בעבודה ויש גם מקרים אחרים שבהם מתבצע מעקב שמוכיח שאכן מתבצעת בגידה. 

הסוגים של בגידות

הסוגים של הבגידות הם שונים וכך גם המקומות שבהם מתבצע המפגש. יש זוגות שנפגשים במקומות ציבוריים כמו בחוף הים ואחרים במקומות מוסתרים כמו לדוגמה בחדר בבית מלון, בדירת דמי מפתח השייכת להורים של אחד מהם, דירת מסתור שהושכרה למטרה זו, צימר ועוד. יש סיטואציות שבהן החוקר שמבצע את החקירה עוקב אחר בן הזוג שנחשד בבגידה בעיר המגורים שלו כשהוא נוסע למפגש הרומנטי ויש גם סיטואציות שבהם בני הזוג מעדיפים מפגשים במקומות מרוחקים ולכן הם נוסעים צפונה או דרומה, תוך תיאום נקודת מפגש במגרש חניה גדול, בתחנת דלק וכו'. 

מהלך של חקירה 

לחוקרים הפרטיים יש ידע וניסיון רב. הם מודעים לעובדה שאין מקרה שהוא זהה למקרה אחר ולכן יש לנתח בשלב ראשון את כל הנתונים, להסיק מסקנות אפשרויות ובהתאם לכך לתכנן את שיטת הפעולה. בהתאם לכך יבוצע בעת חקירה מעקב רגלי או באמצעות רכב אחר החשוד. זה יתרחש לאורך כמה ימים או בימים ספציפיים שבהם ידוע שבן הזוג מסיים את עבודתו בשעה מוקדמת, או יוצא לנסיעות מחוץ לעיר בענייני עבודה ולכן זו הזדמנות מעולה עבורו לסטות מהדרך לצורך בגידה. 

פעילות במקומות העבודה 

יש גם מקרים שהאופציה המיטבית עבור החוקר היא להימצא במקום העבודה וזאת אם יש חשד שהבגידה היא בין בני זוג שעובדים יחד. לעיתים החוקר הפרטי יהיה עובד חדש, שליח, או איש קשר המגיע לפגישה עסקית. בכל המקרים האלו אין טוב ממראה עיניים וממשמע אוזניים. בהתאם להתפתחויות החוקר הפרטי יקליט ויצלם במצלמה נסתרת את כל מה שקורה כדי לראות את מבטי העיניים, את שפת הגוף ואת האווירה הכללית. 

מסקנות לאחר פעולות החקירה 

חקירה עשויה להתבצע יום אחד כאשר יש תצלומים ברורים של בגידה כך שאין ספק כלל. אך חקירה עשויה גם לארוך ימים, שבועות וחודשים עד שאחד מבני הזוג מבצע טעות מסוימת שגורמת לכך שעולים על הבגידה שלו. לפעמים זה קורה במקומות שונים בישראל, או במקומות מגוונים בעולם. 

בשלב זה החוקר נפגש עם מזמין החקירה, בן או בת הזוג החושדים שהם נבגדים והוא מציג את כל הממצאים הכוללים לוחות זמנים, מיקומים, צילומים של הנוגעים בדבר ועוד. 

 

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

עורך דין פלילי: מתי צריך, איך בוחרים ומה צריך לדעת

תחום המשפט הפלילי הוא מהמורכבים והרגישים ביותר בעולם המשפטי. משפט פלילי עוסק בתביעות שנובעות מעבירות...

המשך קריאה

חדשנות ובטיחות: איך מסתגלים עסקי ביטחון והשקעות לעידן הדיגיטלי

בעידן הדיגיטלי, שבו המודעות לבטחון האישי והקהילתי גבוהה מתמיד, השימוש במצלמות אבטחה נהיה כלי בלתי...

המשך קריאה

מערכות מעקב ברכבים חשמליים: האפשרויות הקיימות בשוק

מערכות מעקב ברכבים חשמליים הפכו לכלי מפתח בעידן הטכנולוגי המודרני. החידושים בתעשייה זו מציעים לבעלי...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות