cib-logo

צור קשר

יש לכם חשד? בואו להסיר את הספק!

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

חוקר חקירות כלכליות

חוקר חקירות כלכליות – העולם הכלכלי שסביבנו הינו מורכב ומסועף. קשה להסתדר ולפעול בתוכו גם ללא תחרות בין עסקים. חוקר פרטי יסייע בידיכם לשרוד בג'ונגל העסקי.

לא בכדי אנשים רבים מעדיפים לעבוד בתור שכירים מאשר להתמודד עם הקשיים הכרוכים בפתיחת עסק עצמאי. קיים הבדל משמעותי בין חשיבה ליניארית יומיומית אשר בעזרתה אנו פועלים בעולם העבודה לבין חשיבה עסקית אשר ממוקדת בשליטה על השוק, מקסום רווחים וצמצום עלויות. התחרות בין בעלי העסקים גוברת ככל שהעסק שלנו גדול וישנם ענפים בהם מהרגע הראשון שעסק נוצר הוא צריך לשרוד בעולם מלא באי-וודאויות. מידע הוא מילת המפתח בעולם זה. למרות שהאינטרנט פתח בפנינו צוהר לכמויות אדירות של מידע בתחומים שונים, קשה עד בלתי-אפשרי להשיג מידע פיננסי שלמישהו יש אינטרס כי לא יתגלה.

חוקר חקירות כלכליות

חוקרים פרטיים מפעילים חקירות מקצועיות במישור האזרחי. מטרתם המרכזית הינה השגת מידע עבור לקוחות במגזר הפרטי. לקוחותיהם של חוקרים פרטיים הינם רבים ומגוונים. מאנשים בודדים אשר מעוניינים בהשגת מידע על בני זוגם, כלה בעסקים קטנים אשר מעוניינים לבדוק מצב פיננסי של ספקים ועד לחברות ענק ששוכרות את שירותיהם של חוקרים פרטים לבדיקת מעילות בין שורותיהם.

מלבד טווח הלקוחות הרחב, חוקרים פרטיים מספקים קשת רחבה של סוגי חקירות שונות. אחד הסוגים המרכזיים ביותר של חקירות נקרא – חקירות כלכליות.

חקירות כלכליות

בבסיסן, חקירות כלכליות נועדו בכדי להשיג מידע על מצב פיננסי של יחידים או ארגונים. המידע כולל חשבונות בנק, נכסים, רכוש ועסקים.

המטרות של חקירות כלכליות הינן מגוונות. להלן מספר דוגמאות: בירור מצב פיננסי של ארגון איתו אנו מעוניינים בצע שיתוף-פעולה עסקי, בירור מצב פיננסי של חייבים עבור בנקים, חברות ביטוח וכדומה וגם בירור מצב פיננסי של אדם בודד אשר מיועד להתחתן עם הבן או הבת של הלקוח.

לסיכום המאמר חוקר חקירות כלכליות

בחקירה כלכלית, קיימים מספר רובדי איתור שונים שאותם חוקר פרטי יכול לבדוק; בדיקת המצב של חשבונות הבנק, בדיקת תיקים משפטיים שמתנהלים מטעם ונגד מושא הבדיקה, איתור רכוש ונכסים חבויים וגלויים, מציאת עסקים בבעלותו של מושא הבדיקה, או כאלו אשר הוא שותף בהם, בדיקת המצב הפיננסי של חברה מסוימת מבחינת רווחים והפסדים ועוד.

בכדי לבצע את החקירה הכלכלית החוקר הפרטי משתמש במגוון של תוכנות וכלים מיוחדים לאיתור המידע הפיננסי המבוקש. חקירה כלכלית לעיתים נתפסת כ-'חקירת כורסא' שבה החוקר יושב מול מחשב ומפיק באמצעותו מידע, אך לא זאת המצב, במקרים רבים החוקרים בודקים את המצב באופן פיזי באמצעות מעקבים מתוחכמים ומורכבים.

זקוקים למידע פיננסי על אדם פרטי או ארגון מסוים? מ.ח.א חקירות הינו משרד חקירות פרטיות מורשה בעל רישיון, ידע וניסיון הדרושים בכדי לבצע חקירות כלכליות מסוג זה.

זקוקים לשירותיו של חוקר פרטי מקצועי ומנוסה?

מלאו את הפרטים הבאים ואנו ניצור אתכם קשר בהקדם:

לא הצלחנו לאתר את הטופס.

אל תהסס, בוא להסיר את הספק - מ.ח.א. משרד חקירות אזרחיות

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

ניסיון דריסה או ניסיון הפחדה?

היה זה ממש בתחילת דרכי כחוקר פרטי. נשכרנו ע״י בעל מפעל לוחות אסבסט ששכן אז ליד...

המשך קריאה

גרושין בצל לידה של ילד נכה

לפעמים כידוע, נולד תינוק עם נכות כזו או אחרת. כאשר מדובר בנכות רצינית, הדבר יכול להוביל...

המשך קריאה

עוור, עוור – אבל רואה לא רע...

סיפורנו הפעם נסוב על דמות ציבורית במגזר הערבי, שטען כי איבד את כושר השתכרותו, היות...

המשך קריאה
שינוי גודל גופנים
ניגודיות